Гарантійні зобов'язання

Ми поважаємо права наших покупців, і тому неухильно дотримуємося всіх норм закону України «Про захист прав споживачів». На все рідкі шпалери ТМ «Стиль» надається гарантія – 24 місяці (термін зберігання сухих сумішей в закритому вигляді). Також передбачені умови обміну/повернення протягом 14 днів з дня отримання замовлення.

Права покупця при придбанні товару належної якості

Кожен покупець має право повернути або обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо були дотримані наступні умови:

  • з моменту отримання посилки пройшло не більше 14 днів;
  • збережена цілісність упаковки, споживчий вигляд (тобто, рідкі шпалери не використовувалися).

Як здійснити обмін?

Покупцеві потрібно повідомити продавця-консультанта про намір провести обмін, вказати дату покупки, пояснити причину обміну. Зробити це можна за телефоном, написавши листа на e-mail або відправивши повідомлення в Viber.

Процедура обміну:

  1. Покупець повертає рідкі шпалери продавцю. Транспортна компанія, адреса відділення, ПІБ одержувача, телефон та інша необхідна інформація узгоджуються в телефонному режимі.
  2. Продавець отримує посилку-повернення, виконує детальний огляд повернутого товару. Якщо все в порядку, рідкі шпалери повертаються на склад компанії.
  3. Продавець-консультант обчислює різницю вартості між повернутим замовленням і новим сформованим. При позитивному результаті компанія повертає різницю покупцеві, при негативному – навпаки.
  4. Продавець відправляє рідкі шпалери на обмін, повідомивши покупця.

Як оформити повернення?

Процедура повернення рідких шпалер аналогічна процедурі обміну (за винятком заміни оздоблювальних матеріалів, звісно).

Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та перевірки посилки. Гроші, сплачені за оздоблювальні матеріали, повертаються покупцеві не пізніше 7-го дня після отримання повернення.

Важливо: обмін/повернення рідких шпалер належної якості (покупець передумав купувати, змінилися плани і т.д.) здійснюються за рахунок покупця. У разі, коли обмін/повернення здійснюється з вини продавця (помилково відправили рідкі шпалери іншого кольору, кількості), витрати на доставку бере на себе компанія «Стиль».

Що робити, якщо в посилці виявився пошкоджений пакет з рідкими шпалерами?

Щоб уникнути непорозумінь ми радимо всім клієнтам перевіряти посилки безпосередньо у відділенні транспортної компанії.

Якщо в процесі огляду ви виявили пошкоджені пакети, вимагайте у працівників транспортної компанії зафіксувати даний факт – скласти акт про пошкодження товару з вимогою компенсації вартості пошкодженого вантажу.